środa, 11 września 2013

Jak wygląda moje biuro?


Dzisiaj chciałabym pokazać Wam jak wygląda moje biuro. 

Lubię jasne kolory Jak widać na zdjęciu - lubię jasne kolory. Lubię też porządek, ale bez przesady (posprzątałem na potrzeby tego zdjęcia).  Przede wszystkim pracując potrzebuję izolacji i skupienia - dlatego nie stawiam zbyt wiele gadżetów wokół biurka, żeby nie odwracały mojej uwagi. Wyjątkiem są rośliny. Rośliny lubię, bo po prostu powodują one, że atmosfera w pomieszczeniu jest dużo lepsza.  A Wasza pracownia jak wygląda? Czy lubicie ciemne pomieszczenia, czy przeciwnie - kolorowe? Być może macie w domu kompletny bałagan i tak samo jest w pracowni. Jestem ciekawa różnych punktów widzenia, dlatego czekam na Wasze komentarze i zauważki, a może komuś się podoba moje biuro? Włożyłam w nie wiele pracy. Najpierw dokładnie dobrałam panele, do paneli biurko, a krzesło znalazłem w sklepie przypadkiem i uznałem, że będzie ciekawym kontrastem. Białe doniczki pasują do białych kartek. Jednym słowem: uwielbiam to biuro!

1 komentarz:

  1. Te zielone rośliny fajnie przełamują sterylność tego miejsca!

    OdpowiedzUsuń